Terug
Strategisch Marketeer

In een snel veranderende wereld is het de uitdaging om relevant te blijven en écht te verbinden met klanten, partners en prospects. Een doordachte marketingstrategie levert verhoogde zichtbaarheid, sterkere marktposities, verbeterde klantrelaties en uiteindelijk betere bedrijfsresultaten op.


“Marketing is een voortdurende reis van begrijpen, aanpassen en verbinden met je doelgroep”

Met 25 jaar ervaring in het leiden van branding- en marketingcampagnes, doorgrond ik veranderende marktdynamieken, identificeer ik de juiste doelgroepen, formuleer ik onderscheidende proposities en communiceer ik effectief de toegevoegde waarde. Ik onderscheid me door kansen te herkennen én deze daadkrachtig te benutten. Het is mijn passie om de professionele trots van collega’s te vergroten en de teams te empoweren om hun doelstellingen te realiseren.

Suzanne H 1 Vierkant (1)
Expertise
  • Ontwikkelen en uitvoeren van marketingstrategieën en -campagnes
  • Monitoren van resultaten en data-analyse voor bewustwording, betrokkenheid en conversie
  • Training en coaching van teams in social selling, personal branding, LinkedIn en mediaoptredens
  • Communicatiemanagement in veranderende omgevingen zoals fusies, reorganisaties, beursintroducties, herpositionering, branding, issuemanagement en cultuurverandering

Suzanne in het kort

  • Strategisch denker met oog voor uitvoering
  • Ervaren marketeer met focus op maatschappelijke transities
  • Gedreven om positieve verandering teweeg te brengen
  • Adviseur, coach en trainer op het gebied van marketing en communicatie
Deel